2. KONTEKSTI
Konteksti ka shumë rëndësi pasi aksioni kreativ mund të shndërrohet në një instrument tejet efektiv nëse ju përshtatni aksionin tuaj duke përdorur elemente, të cilat vijnë si rezultat i njohjes shumë të mirë të audiencës, kulturës së grupit që po i drejtoheni, historive që ata tregojnë, moralin, demografinë, memorien kolektive, datat e shënuara, arti, kultura apo muzika e tyre.
Konkretisht “Universiteti Shkencave të Korrupsionit” u ekzekutua në 24 janar, në Ditën Ndërkombëtare të Arsimit që i jepte kontekst aksionit.
Për Logo u përdor një imazh i ngjashëm me atë të UT-së, për të shfrytëzuar memorien kolektive.
Për slogane u përdorën historitë që njerëzit flasin nëpër kafene për arsimin si për shembull:
“një diplomë në xhep duhet” apo “diplome tak-fak”. U përdor sarkazma, një zhanër që në shoqëri, në publik pëlqehet.
